Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Tricky Dynamite Tricky Dynamite

Rated 0 / 5 stars

i vote 0 not cuz of tricky

never even heard of em. i voted 0 cuz u REALLY need to touch up on ur animating skillz cuz this really blows. sry bud u get a MEGA 0 / 5



Cool Things 040 Cool Things 040

Rated 0 / 5 stars

all 0's wtf?!

i voted 5 cuz u told me to! Really! uve got a great loop hole there, ppl can't get mad at ya's fer sayin vote 5 cuz its ur name, not to shabby. Not good but hey lots a crap slides through the portal so what the hell congrats on ur 40th


psychojester responds:

yep.


Anyone can be beaten Anyone can be beaten

Rated 1 / 5 stars

2 bunnies...

Duracell bunny is a little fat pink bunny, energizer is a bunny with a bass drum and sunglasses. But w/e this was kinda kool. I gave a 6 on style cuz the tennis guy looked neat but it also looked bad...yeah. This reminded me of Mario Tennis fer sum reason, that game was kool. Oh and 0ne and a half life was pretty good too, that movie was kool. Good-bye


Recent Game Reviews


Rammer - dodger Rammer - dodger

Rated 3 / 5 stars

I really liked it!

This was a really great game! the concept of dodging random spears from the sky is a little weird but fun. Maybe more levels,music better graphics, and maybe some cool giant spear type boss would make this game better. I highly suggest you make an updated better qaulity version of this game as it was quite fun. My highscoer: 2881:D


Rammer responds:

yeah, special edition will have a boss.

thanks! my high score was 3,196 :D


Born To Board Born To Board

Rated 4 / 5 stars

Nice game.

Yah it's a little glitchey but it was really good. I like how you could choose which song was playing but make a song playing to start with just so the beggining has music too. If you add some more levels and steal some ideas from the THPS series this game will be really good! Can't wait to see the next version!


Minothor responds:

Thanks, I'll be re-drawing a lot of the animation to try and make it smoother but I need to sort out the engine first. I'll change the radio script now and i'll rope in a few friend to design some levels.
Whats THPS though?


Rabbit Hunt Rabbit Hunt

Rated 3.5 / 5 stars

pretty good....

...only this game isnt finished. Or at least there needs to be a full version thats full screen bcuz whenever ur cursor goes off the screen the gun goes on the fritz and jumps sumwhere random aswell a game that requires so much waiting and doing nothing will never be in the top 50unless it really has sumtin 2 offer. good job with the 3D that almost makes the waiting worth while but the game needs to be thought through and needs to have sumthings added to make it better. (i.e. cash, kill count, different guns, a set amount of ammunition.) Plz make a 2nd version of this game as i think it would do exellent!


RVWD responds:

the full version... yup...(H) that;s on my cd rom!:) and thnx 4 the compliments!:)